sry03 Bebeğim sürekli elini emiyor hırslı hırslı. Emzik almadı. Alt dudağını da emiyor. Sürekli emiyor ya elini ya da alt dudağını canım sıkılmaya başladı bu duruma var mı bilgisi olan????
subutayinannesi sry03 kaç aylık? Bizim atak dönemlerinde yapıyordu hırslı hırslı elini emiyordu. Şimdide diş sürecinde olduğumuz için eli ağzında damakları kaşınıyor muhtemelen
gamze150 @“sry03”#p30628886 benim beneğim de 5 gün sonra 3 aylık oluyo aynı şekilde elleri hep ağzında ellerini keşefettiği için oluyo eğer kilo alımı iyiyse sorum yok