edanurzaynep ye valla her akşam çayla yedirdiler bana cidden maşallah iyiydi sütüm üzerim ıslanıyordu göğsüm terbiye olana kadar ve emzirmeye başlamadan ve sonrasında muhakkak su iç ve merak etme bebeğin emdikcee sütün cogalacak sonrasında azalıp yani terbiye olacak benim 2 3 gün gelmemiş sıkınca az geliyordu ama meğer tam gelmeye başlamamış süt sagma pompası denedim gelmiyor dedim bu çocuk iki gün ne emdi sonra elektrikli Aldık ama nasıl canım acıyor yapıyoruz yapiyoruz gelmiyor 1 buçuk saat ugrasmisizdir o makinayla meme ucu uyurildikca guclu emme refleksi gibi oldukça bir gelmeye başladı sağı sagarken sol tarafımdan bile aktı ondan sonra sütümün olduğunu ama gelmedigini tikanik gibi olduğunu anladım bebek yeni doğunca emme refleksi çok güçlü değil süt kanalı da tamamen acilmadikca yok gibi geliyor insana