Alpbaby Komidine tırmandı hep tırmanıp iner 1 yaşında sonra birden yatağa çıktı gülüyodu heyecanlandı birden dengesini kaybedip sırt üstü yere düştü bi 5 dk ağladı yavrum kötü bişey olmamıştır inşallah sonra biraz oynadık uyudu şimdi çok kötü hissediyorum
minniks Alpbaby ay komodine tırmanması ne kadar tehlikeli stn onu unutturun bence sizi endiselendirmek korkutmak istemem ama daha gecen aylarda bizim buralarda 1.5 yasındaki bebek komodinle oynarken cekmecesi boynunu kırmıs Allah korusun bi an once unutturmaya calısın… Bide sislik varmıydı 2 saat uyutmasaydın bi gozlemseydin keske