Merhaba, sürekli parmaklarımda dolama oluyor. Dışarıda manikür vs yaptırmam hijyene çok önem veririm ama iki seferdir parmağım dolama oluyor ve zor atlatıyorum. Krem kullanıyorum, sirke limon zeytinyağı sürüyorum ama çok ağrıyor,ağrı kesici alıyorum. Bir öneriniz var mı ?