Kızlar kızım şuan 7.5 aylık ek gıda aldığı için mamayı bı haftsdur vermiyorum emiyor ama bazen sütüm yetersiz geliyor o zmnlsrda mama veriyordum şimdi kendim ek gıdalar hazırlıyorum yediriyorum bırakayım diyorum siz nasıl yapıyorsunuz kararsız kaldım nasıl yapmalıyım?