Zengo Eşin doktor mu? Sağlık bakanı mı ?Nedir.Eşime kullandığım lafı eşine de söylermisin uzaktan konuşma oturup telefon karıştıracagına çocuğuna ne yararlı ne zararlı biraz da onu araştır,araştırmıyorsanda işime karışma der misin susuyorlar o zaman.Biz sürekli yapıyoruz doktorum her tıkandıgında yap dedi alerjik bebek zaten nefes alamıyor.Cigerlerine inmez en azından rahat nefes alır doktorada mı gitmiyor eşin sizinle bilmiyor bunları.