Selam hanımlar oğlum daha bugün 4 aylık oldu 1 1.5 aydır aşırı salyası var sürekli kıyafet yakalık önlük değiştirmekten gına geldi şimdi sıvı geçirmeyen salya için olan müslin önlük aldım işe yarar mı bilemiyorum ama asıl merak ettiğim bu kadar salya normal mi ? Bi çözümü vs var mı? :(