Sinemkaan25102022 Sevgili anneler Bebelac gold mama gaz yaparmı Hangi biberon kullanıyorsunz Bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz En sakin bebek isimleri kız erkek
Unicorn67 Sinemkaan25102022 evolvia ile başladık gaz yaptı bebelqc golda geçtik gaz sorunu olmadı ama her bebeğin bünyesi farklı deneyerek ilerleyin bence biberon olarak avent öneririm uyutma işine gelirsek o nasıl isterse öyle uyur 🤣 yapmam dediğim herşeyi yaptım bence bebeğin sakinliginin isimle ilgiisi yok genlerden geliyor
Ecemnurmom Sinemkaan25102022 bizde bebelac Gold kabız yaptı elektrik pompası dan çıkan biberonu kulaniyorum birde wee baby ama genelikle pompadan çıkan biboronla iciyor
buketadenatalay Ben sma optipro kullanıyorum tadını sevdi gaz yapmadı bebeğimde ağızdan gazını çıkartıyordum tabi ama haricinde gaz yapmadı philips avent cam biberon ve wee baby cam biberon kullanıyorum 2 tanede plastk biberonum var
kibritci_kiz Sinemkaan25102022 en kolay hazmettiği ve gaz yapmayan mama buydu bizim için. 8 aylık hala bebelac gold ile devam ediyoruz. Biberon olarak da Nuk antikolik kullandım aventten geçtim çünkü avent çok akıtıyordu benim bebeğimde
Ygmrygz Sinemkaan25102022 mamanın gaz olayı tamamen bebekle alakalı. Oglum mesela sma optipro kullandı aşırı gaz yaptı. Sonra sma comforta geçtik oda cok zor bulunuyordu 6 ay zor dayandım suan yine optiproya geçtim. Biberon lansinoh kullanıyoruz.