naznasel bebişleriniz ne zaman emekledi ve emekleme belirtileri neydi?? Benim kızım bu aralar kalçasını kaldırıyo dizlerinin üstünde duruyo yukarı kalkıyo geri geri gidiyor otururken bir şeye eğilip emekleme pozisyonuna geliyo bunşar belirti mi🫢
gulyabani naznasel 8 aylıkken tutunup yürüdü ama 9 aylıkken emekledi mesela sırası karışık oldu benim kızda çocuktan çocuğa değişiyor gerçekten
MinikPandam_ naznasel benim kızım yaşına girdiği hafta emekledi, 1 buçuk 2 ay sonra da yürümeye başladı 🤣 emekleme belirtisini pek hatırlamıyorum ama yürümeye yakın baya tutunup kalkiyordu sıralıyordu ayarlaklanmisti.
elifnsli Benimkide 10 aylıkken yani 10 gün önce emekledi şimdi koltuklara masalara tutunup ayağa kalkıyo
Puduhepa naznasel evet bunlar emekleme belirtisi 🥳🥳 benim kızım 6 aylık iken emekledi. Bahsettiğiniz gibi başladı bende teşvik ettim 😍
nadidelifora naznasel çok yakındır emeklemesi.8. ayın başında ayniydik. 8.5 aylık şuan bir haftadır aktif şekilde emekliyor. Popoyu dikince dikkat edin ağzının üstüne düşebilir.
naznasel Puduhepa bu sabah emekledi canım bir iki adım atmaya başladı ilk defa bende oyuncak koyfum arkadan destekledim😍