Merhabalar oğlum dün 15 aylık oldu 12 aylıktan beri emekliyor ve kanepe ve koltuklara tutunup sıralıyor ve genelde parmak ycu basıyor. 15, 20, 25 saniye kadar tay tay duruyor ancak bağımsız hiç adım atmadı, normal mi acaba tücrübeli annelerim yorumlarsa, tavsiye de bulunursa çok sevinirim ilk bebeğim ve çok tecrübeli değilim biraz endişelenmeye başladım.