5 aydır bende sağarak besliyorum başta 2-3 saatte bir sağıyordum sütümü arttırmak için gece gündüz demeden evden çıkmadan. Şimdi 4-5 saatte bir sağıyorum çocuğu ayağımda sallarken bi yandan süt sağıyorum inanılmaz zor süreç. Hiçbir yere gitmek istemiyorum sırf bu yüzden. Yanında çocuğa bakan biri daha varsa çok zevkli süt sağmak ama tek başına çok zor hele büyüdükçe. Ben günde 1-2 defa mama veriyorum alerjimiz de var alerji mamasını zor içiyor tadı kötü olduğu için süt sağmaya mecburum yani
Philips avent ve eller serbest olandan var bende.