gurbet_66 Kızlar Hepsiburada da Aptamil 2 numara 2400 Gr bin TL’ye aldım hiç bu kadar düşmemişti bakın isterseniz
Sudee00 gurbet_66 İnternetten asla güvenip alamıyorum ya tarihi geçmiş ya da bozuk sahte ürün gönderiyorlar dikkat edin bence
gurbet_66 Sudee00 ben sürekli alıyorum SKT geçmemiş oluyor bir de satıcı da Aptamil bence bi defa şans verin