mom0010 nedenini bilmiyorum benimkiler bir ara iyice abartmıştı günde 4 kere külot mu değişir yani, iyice sinirlendiğim bir an sen bebeksin galiba bak altına işiyorsun hep, sana bez takalım çünkü bebekler bez takarlar dedim. Bunu dedim çünkü eğitim verirken siz artık büyüdünüz bebek değilsiniz, çocuk oldunuz, bebekler bez takarlar diyordum. Ben öyle deyince hayır bebek değil bez yok dediler, bir iki gün daha devam etti bu işeme olayı, tekrar aynı şeyi söyledim, bu sefer düzeldi çok şükür