Cansutaknn Bebeğim 7.5 aylık sadece mamayala besleniyor uben 2 öğün veriyorum kahvaltı sonrasında meyve ya da çorba veriyorum genelde ama kabız oluyor çok mu veritıeym az mı bilemedim.
muazinannesii Cansutaknn ben 3 ögün veriyordum kahvaltı öglen ve gece maması şeklinde. Ama bebeğim anne sütüyle besleniyor
Unicorn67 Cansutaknn doktor 7.ayda 3 öğün demişti ama doyurucu şekilde değil günlük toplam 125 ml yemesi gerekiyor bir çay bardağı her yemeğine mutlaka zeytinyagi koyun ben koymama rağmen kabız oluyor normal sanırım
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Cansutaknn kabızlık maalesef bizimde problemimiz kaç güne bir yapıyor bebeğiniz büyük tuvaletini
Mnli Cansutaknn 7 ayda 2 öğün verdik kabızlık için armut kuru kayısı gibi şeyler ekleyebilirsiniz öğünlerine her öğün türk kahvesi fincanı kadardı 8. Ayda 3 öğüne geçtik doktor çay bardağı kadar verebilirsiniz dedi