tomvejerry Kızlar sabah bebeğimle yapamıyorum eşim evdeyken akşam yapim dedim gül böreği tarzında oluyor ya öyle yapıp dolaba koysam sabaha kadar içindeki iç yufkayı ıslatır mi acaba bilemedim olur mu öyle
Sudee00 tomvejerry Ben genelde soslu yapıyorum vaktim varsa akşamdan yapıyorum dolaba koyuyorum ertesi gün pişiriyorum hem sosunu çekmiş dinlenmiş oluyor tadı da çok güzel oluyor
MnkKrtl tomvejerry bişey olmaz diye düşünüyorum. Ben sigara böğreği normal börek poğça falan yapıp buzluğa atıyorum pişmişte çiğde
tomvejerry Sudee00 yoğurt soda sosu yapıyorum bende canım o yufkayı sabaha kadar hamur yapar diye korkuyorum bişey olur mu acaba
Sudee00 tomvejerry Ben yoğurt yerine süt yumurta soda biraz da sıvıyağ yapıyorum canım yıllardır yapıyorum birşey olmadı aksi takdirde bekletildiği zaman bence daha güzel sosunu çekiyor bundan 4-5 ay önce abime damat bohçası getirmişlerdi ikramlık akşamdan 3-4 tepsi yapmıştık aynı şekilde sostan sabah pişirdik gayette herkes çok beğenmişti korkma bişey olmaz🌸
tunam3366 Ben sosuna sıvı yap sirke su un koyuyorum börek harcını peynirli yapıyorum buzlukta saklıyorum direkt buzlu olarak pişiriyorum çıtır öıtır çok güzel bir börek oluyor yufkayı küçük üçgenlere ayırıp kalın sigara böreği gibi sarıyorum