seymabalkan Göğüs pompası olarak ne kullanıyorsunuz ? Göğüs pompalarında iade olmadığı için hangi marka alacağım konusunda çok kararsızım. Hangisi güzeldir çekim gücü hangisinin daha iyidir bilemiyorum. Philips’in mavi olanını düşünüyorum kullanan var mı ? Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum
bikupakahvee seymabalkan ben Mochinin manuel olanını kullandım çokta memnun kaldım Kiwinin elektriklisi vardı ama göğüs uçlarımı vakumlamaktan kanatıp yara yapmıştı sonra bunu keşfettim bunu sıkıp göğsüme takıyorum kendi kendine sağıyor meme ucunda da takılı kalıyor kullanımı rahat seni fiş başında bekletmiyor göğsünün ucunu yara yapmıyor süper bişey
balbebekannesi913_ seymabalkan baby mom manuel kullandm iyiydi ama kirıldı sonra wee elektrkli kullandm guzeldi ama benim bebekler rahat vermedi sağmama gördükleri an almak istediler makineyi şmdide baby mom sarjlı eller serbest olandan kullanyorum şimdilik memnun gibiyim bakalm
hifakus bikupakahvee bunun aynısından bende aldım ama eğer süt fazla yoksa yoğun değilse ve amaç arttırmaksa bir işe yaramıyor
hifakus zey2_3 bende aynısını aldım ama kullanımını tam anlayamadım modlarını nasıl ayarliyorsunuz aceba
mevoki subutayinannesi çift olanı nasıl kullanıyorsunuz bende de var fakat ikinciyi takınca çekim gücü azalıyor ben mi yanlış yapıyorum anlamadım yardımcı olursanız sevinirim
zey2_3 hifakus düşük ayar başlayıp arttırma yapıyorum ben acıma seviyesine göre İlk aldığımda hiç yaşamamıştım zamanla oturuyor
kafamdakifazlalik Ben lansinoh tek sağım olanını kullanıyorum çokta memnunum ama eller serbest pompalarda var onlarda çok güzel prize bağlı kalmıyor siz işinizi yaparken oda göğüsünüzü sağım yapıyor şarjlı , birde eğer ikiz değilse çift pompalı almayın gereksiz yani
subutayinannesi mevoki çekim gücü benim azalmadı ilk aldığım günden beri aslında.. ikisinide aynı anda takıyorum tutuyorum çalıştırıyorum. İki elimlede biraz bastırıyorum hafif daha iyi çekiyor öyle
nebutantana30 seymabalkan kesinlikle kiwi aşırı güzel bir buçuk ay kullandım çekimi de iyi pahalı markalara çok gerek yok diye düşünüyorum yine olsa yine kiwi alırım