İyi akşamlar kızlar. 37 haftalık hamileyim çok kötü öksürük ve burun akıntısı var. Doktor antibiyotik verdi 4 tane içtim ama içime sinmeden içtim. Onun yerine dut kurusu kaynatıp içsem veya başka zararsız bitkisel bişey bilen varsa önerilerinize açığım.