Merhaba güzel annelerim 6 ay 10 günlük oğlum için bugün yürüteç alalım dedik aslında alıp almamak arasında kararsız kaldım ama eşim alalım gün içinde de çok binmez zaten dedi aldığımız yerde denemek için koydum biraz durdu ve hiçbir şekilde ağlamadı aynı şekilde misafirliğe gittiğimizde de orda koydum orda da hiçbir şey yok aynı bugün koyduğum örümceği aldık ama şimdi evde koyunca ağlıyor kademesini her şekilde denedim yüksek orta aşağı olarak ama yok neden olabilir ya da nasıl sevdirebilirim