sinemo6 Kızlar 2 ay önce doğum yaptım göbeğim çok sarkık 71 kiloyum doğum kilolarımın çoğu kaldı nasıl gider üzerime hiç bir şey olmuyor kot pantolon giymek istiyorum giyemiyorum 😞
keremaliii Bende öyle ya 6 ay oldu doğum yapalı sürekli siyah eşofman giymekten üniforma gibi oldu üzerimde artık kalır gitmez diyor bi kısım başka bi kısım gider diyo anlamadım bende yazda geldi napsak ki