Nur_mom1 Kızlar sütüm yetmiyordu mama verdik memeyi çekip çekip bırakıyor ağlıyor bazen alıyor bazen almıyor biberonla verdiğimiz için, acaba kaşık biberon kullansam meme reddi geçer mi 37 günlük
Ruvdem Nur_mom1 37 günlük baya küçük eds (emzirme destek sistemi ) denediniz mi ? Kaşık biberondan daha iyi olabilir memeyi de bırakmaz böylelikle. Kaşık da iyi bir yöntem ama ben bunu öneririm ilk olarak