Ftmysf1007 Selam kızlar. İçinizde öğretmen olup psikologdan heyet raporu alan var mı ? Ayrılık kaygısı için
Arya-01 Btl61 tanıdık miydi direkt gidip rapor almak için geldiğinizi mii söylüyorsunuz yoksa gerçekten lohusa depresyonu varmış gibi mi söylüyorsunuz
Btl61 Özel bir ay istersen tekrar veriyor denge tıp merkezi bana para vermeleri gerekiyor kaç Kişye söyledim 😂kaç kişi gitti remen sayemde 5,5 falan tutuyor ama muayne test falan yapıyor
Nafe Btl61 bende ilk bebeğimde almadım 4 aylıkken işe başladım çok pişamın ikinci bebeğimde alacam 6 aylık falan olana kadar en azından
2erkekannes Nafe Hangi doktordan randevu aldınız peki . Aynı branşları bütün doktorlar veriyor mu ?. Test uyguluyor dediniz testin sonucuna göre mi veriyor raporu ?
Ftmysf1007 Btl61 psikologtan alındığı için memuriyete sıkıntı o yüzden sorma gereği duydum. Teşekkürler cevap için