yesse Kızlar yaklaşık 7 gün önce yumurtlama zamanıydı degerlendirdik adetime 2 gün var kande ve erken gebelik testinde ne zaman çıkar varsa
MeetJoeBlack yesse bizim de adetten 10 gün önce yumurtlama günüydü, adet olacağım günün 2. Günü test yapmıştım çıkmıştı.
medinekaplan yesse ben hamileliğim adetim bittikten 10 gün sonra normal gebelik testinde çıktı siz biraz daha bekleyin cnm
MeetJoeBlack yesse erken gebelikte çıkabilir bence bir deneyin. Böyle olduğunda ben 5-6 tane test alıp her gün yapıyordum 😂
subutayinannesi Ben adetime 3-4 gün kala normal gebelik testi ile öğrenmiştim silik çizgi çıkmıştı. Hissetmiştim :))
subutayinannesi yesse o zaman bence bekleyin çünkü benim yumurtlamam adetimden 15 gün önce olmuştu değerlendirmiştik adete 3-4 gün kalada öğrenmiştim. Yani yumurtlamadan 11 gün sonra falan silik çizgi çıkmıştı
yesse MeetJoeBlack bende o zamana kadar beklim ikinci gebeliğim ikizdi biri düştü kanamaya çevirdi digeride boş gebelikti
subutayinannesi yesse bence bekleyin adetiniz gecikirse birde test yapın. Kanda benim 11. Gün 32ydi değer erken olabilir 9. Gün