mnkbiranneck Arkadaşlar bebeğim 7.5 aylık emziriyorum yaklaşık 1 aydır uzağı bulanık görüyorum gözlerimi kısarak baktığımda görüyorum emzirmeyle ilgisi var mı acaba
Hotic mnkbiranneck göz kuruluğu olabilir. Benim de öyle oluyor suni gözyaşı kullanıyorum. Göz doktoruna gittim uzağı sanki eskisi gibi iyi görmüyorum dedim. Görmede sıkıntı yok ama kuruluk var ondan dedi
PamukPrensesannesii mnkbiranneck Bende miyop astigmat var. Sol gözüm uzağı göremiyor sağ da bulanık görüyor.
mnkbiranneck mom-1 Hotic Maka_Paka Teşekkür ederim yanıtlarınız için en yakın zamanda doktora gideceğim yeni baslayinca bu durum acaba emzirme ile alakalı olabilir mi diye düşünmüştüm
mom-1 Ben bulanık görüyorum ama astigmat var ondan dolayı. Bi göz doktoruna gidebilirsiniz emzirmeden olcagını düşünmüyorum yıllardır var bende. Ama asla gözlük kullanmıyorum uzaga bakmamayı tercih ediyorum😂😂 çünkü gözümü de kıssam göremiyorum derecem cok
guldef mom-1 benimde var astigmat. astigmat hem uzağı hem yakını da mi bulanık görmek oluyor acaba. telefona bakarken sol gözümün yakını da bulanık gördüğünü farkettim hep mi böyle idi sonradan mı oldu bilmiyorum
Maka_Paka mnkbiranneck Bende sizin gibi kısık kısık bakıyordum çünkü. Sakin gözlüğe bulaşmayın derim direk lens alın ☺️
mnkbiranneck Maka_Paka ayy inşallah gerek kalmaz ikisine de birkaç sene önce bayağı kuruluk vardı günde 7 defa kullanmam gereken damla vermişti kullanmamıştım 😶
gencmom_ mnkbiranneck bende oldu aynısı aşırı bulanık görürdüm doktora gittim bişey yok meğersem de göz yorgunluğu oluşmuş 1 gün rica ettim yakınlarımdan cocuguma baktılar ben de dinlendim geçti yaşam kalitesini bile etkiliyordu
mnkbiranneck gencmom_ valla olabilir çok az uyuyorum topasam 2-3 saat 7 aydır eşim sürekli nöbette çok zorlanıyorum ben de annemi çağırdım bir iki hafta bana yardımcı olacak sağolsun
Dfncgdm2022 mnkbiranneck benım annemde bu sorun vardı normalde gormesıyle alakalı en ugak sorun yok uzak ve yakını benden cok daha ıyı goruyor ama gozumde sureklı bulanıklasma var demıstı gozunde ıltıhaplanma olusmus genetık test verdık sonucları beklıyoruz
Cisemcagan17 mnkbiranneck astigmat olabilir ben hem miyop hemde astigmatliyim gözlüksüz herseyi bulanık görüyorum 13 yaşımdan belli gözlük kullanıyorum
Cisemcagan17 guldef evet goz dr na gidip göz ölçümü yaptırın bnce ama inş yoktur gözlüklü biri olarak bebek bakmak biraz zor 😆sürekli yüzümden çıkartıp ısırmaya çalışıyor birde gözlük verirse dr kemik gözlük alın diğerleri çok çabuk yamuluyo ayarı kaçıyor kemik gozluk esnek kırılma ihtimaline pek yok gbi
defnegynk mnkbiranneck baş dönmesi de varsa bi kan değerlerine baktırmalısın. Şu an emzirdiğin için prolaktin hormonun yüksektir. Hormon testi yaptırdığımda yüksek çıkmıştı. Sonra ilaç falan kullandım normal seviyeye geldi. Doktor ilerleyen zamanlarda bulanık görme baş dönmesi olursa hormon testi yaptır demişti.
mnkbiranneck defnegynk aaa var hatta bebeğim kucagimdayken bir kaç defa yaşadım eşim yanımdayı gideceğim doktora teşekkür ederim