Meli1 benim oğlum da çok hareketli, bebek arabasına binmez, bisiklet sevmez, gezmeye çıksak asla yürümez hep koşar, kucakta durmaz. Biz 1 yaşına kadar puset kullandık ama hep uyku saatinde çıkıyorduk yola o da uyuyordu. Sonra oto koltuğuna geçtik. İlk zamanlar yine uyku saatinde çıkıp gezdik . Sonra yavaş yavaş uyanıkken çıktık. Yanıma sevdiği oyuncakları aldım , cama yapışan oyuncaklar ya da işte sevdiği hayvan figürleri vs. Sonra büyüdükçe de kitap, atıştırmalık falan. Öyle öyle alıştı . İlk zamanlar hep yanında oturuyordum tabi, sonra alıştıkça ben de öne geçtim o arkada oturuyor oynuyor etrafa bakınıyor.