Alp_prens esrps evde durması iyi değil insan parçasının kuzum bir yere göm bence hemen nacizane tavsiyem 😊
esrps Alp_prens bende öyle biliyorum ama ne yapayım ki özel bi yer olmalı mı hurafe mi emin olamıyorum öyle kaldı 🤷🏼♀️
DenizAlpinAnnesi Emelsahin evde duruyor 1 bucuk aydir ama iyi bir okulun bahcesine gömneyi düsünüyorum eskiler in kAfadan gidicem :))
Mervee_23 Büyük oğlumunkini eyüp sultan a gömdük ikinci oğlumu da abdülhamid hanın bahçesine düşünüyoruz
wafflee_42 Emelsahin Yoo bi amaç yoktu ama yine de öyle olsun istedim. Cami bahçesinin bi köşesine gömüldü.