yeliz570_ 14 aylık olacaz hala ek gıda yemek istemiyo emiyo 9 kilo doktor doğum kilosuna göre iyi diyor ama bu yememesi beni üzüyor iştah şurubu istedim yazmadı ne gibi önerileriniz olur kilo alımı ve istahi için