Cady 39 olmadığı sürece endişelenmeyin 37,5 normal . Ilık duş aldırın . Bol su içirin. Bir de ben büyük kızımın ateşi çıktığı zaman çorabını limon suyuna batırıp giydiriyordum ateşini alıyodu . Özellikle topuk kısmı çok önemli. Oradan emilim çok hızlı şekilde sağlanıyor. Geçmiş olsun