elfhuma19 benim de oğlum 5buçuk,küçük yeni doğdu. Zorluğu hala var ama ben en az4olsun istiyordum zaten. Çok şükür tuvaleti,diş fırçalaması,giyinmesi,uyuması,yemesi hallediyor kendi(istediği sürece) diğer türlü kıyamazdım heralde büyüğe ,henüz kendi ilgiye ihtiyaç duyarken bir bebiş daha olmasına.