Norveckizi bu bir terapi şekli, oyun üzerine kurulu oluyor masa başı değil yani. Çocuğun dil becerilerini, motor becerilerini, bireysel becerilerini geliştirmeye yönelik oluyor. Benim ikizlerim var, bireysel seans aldırıyordum, bir seans da grup aldırıyorum, iki çocuğum aynı anda alıyor yani. Birbirleri ile olan iletişimleri bu terapi sayesinde gelişti, artık konuşup oyun oynuyorlar