Kızlar bebeğime hamileyken sağ kaburgamın altı çok ağrıyordu hep hani Bebek baskı yapmış diyorduk doğumdan 5 ay geçti ama hala çok kötü ağrıyor ara ara ağrıyor iki gündür çok kötü ağrıyor var mı yaşayan Sezeryan doğum oldum pazartesi hastaneye gidecem mantar enfeksiyonu da var benden kaynaklı olabilir mi