Benimde bebeğim 5,5 aylık temmuzda işe başlayacağım inşallah. Hem üzülüyorum hem seviniyorum hem onu bırakmak istemiyorum hem de onun için kendim için bir şeyler yapmak istiyorum eski hayatı özlüyorum. Buradaki yorumlar fikir oldu benimde annem ve kayınvalidem dönüşümlü bakacak