ilosunannesi_ ben hep yemeklik yıkar, doğrar buzluğa atardım hafta sonundan. Gün içinde sadece tencereye koyar, suyunu ekler pişirirdim. Mesela pırasa - havuç, kabak - havuç - soğan, semizotu - havuç - soğan, ıspanak - havuç - soğan, enginar - soğan - havuç - patates - bezelye gibi. Tencereye koyunca biraz da pirinç atardım mis gibi pratik yemek olurdu