Merhaba kızlar🌸
Şöyle başlayacağım hemen.
Bebeğim 4 ay 21 günlük. Yaklaşık 1 ay önce bi diş tedavisi geçirdim. Emziremediğim için 4 saat mama takviyesi yaptım. Ama bu süreç de bebeğim uykuya geçeceği zaman aşırı huzursuz, ağlama krizleri yaşıyordu. Ben hep mama deneyeyim dedikçe doktor ve hemşirem kilo alımı çok iyi diyordu. Neyse bu sürede mama verip ara da desteklerim mama bitsin diye diyordum. Çok yemedi açıkçası, bu olaydan 2 hafta sonra falan tekrar dişim problem yarattı ve yine mama vermek durumunda kaldım. Ama bu süreçte beni de emiyor, uykular da yırtarak huzursuzlanıyordu. 10 dk 15 dk uyuyordu. 10 gün önce falan arkadaşlarımızla iftara gittik, iftar saatinden 11 e kadar kesintisiz 4 4.5 saat ağladı oğlum, huzursuzdu kucakta da durmuyordu. Memeyi reddediyor emmek istemiyordu, eşime mama aldırdım yedi ve hemen sakinleşip uyudu. Daha sonra denemeye karar verdim ara da mama desteği, uykuya geçerken verdim. Uykuları düzenlendi resmen, daha sakin oldu yavrum. Hemşire 4. Ay kontrolünde ben sana mama ver diyemem, verme de diyemem. Kilo alımı çok iyi doymama durumu yok diyordu. Şuan hala mama ile destekliyorum ve emziriyorum günde en fazla 400 cc içiyordur geri kalan sürede beni emiyor. Ama çok çekmesine rağmen bir süre süt gelip sonra gelmiyor, çekiyor emmek istiyor ama süt gelmeyince ağlıyor. Tek göğüs 10 15 dk emiyor resmen baştan geliyor ama duruyor. Sanırım sütüm yetmiyor. Mamaya asla karşı değilim doysun yeterki ama sütümü çoğaltabilirsem ne kadar emerse o kadar iyidir diye düşünüyorum. Var mı bana tavsiyeniz süt arttırıcı? Bu arada biberona alışma durumu yok, çünkü süt sağıp daha önce de verirdim biberonla, mamayı da yemediği zamanlar oluyor. Zaten 4 ay 21 günlük bebek günde 400cc ile doymaz emiyor da. Sadece sütüm az bence. Neler yapabilirim, deneyip sütüm arttı dediğiniz tavsiyeleriniz var mı? 🌸🐣