Günde 2,5 lt kola içerdim ,hamileyken kola içmedim, paketli gıda asla yemedim ama sigarayı bırakamadım. Günde 3 tane içtim 7. Aya kadar. Bırak mide bulantısını adeta aşerdim sigaraya. 7. Ayda bu böyle olmuycak dedim Kur’an’a el bastım icmiycem dogurana kadar diye . Ancak öyle içmedim artık son aylarda😂 bunları iç bişey olmaz bende içtim diye anlatmıyorum. Tabi ki en güzeli hiç içmemek. Ama çok dikkatli ve sağlıklı beslenmeme rağmen bu sigara illetini bırakamadım. İcmedigim zaman psikolojik olarak çok daraliyodum fenalık basiyodu sanki. Doktoruma da söylediğimde hiç içmemek gerektiğini söyledi kesin bı dille. Ama madem içiyorsun abartma demişti . Ama keşke icmeseydim hiç . Birakabiliyorsan bırak senin de bebeğin için de en iyisi birakmak