Benim oğlum da 6 aylık normalde biberonu çok severdi asla mamadan bıkmaz derdim ama 1 aydır özellikle gündüzleri kesinlikle içmiyor ve kilosunu az buluyor doktorumuz özel mama başlattı. Geceleri mızırdanmaya başladığı an hemen yapıp veriyorum gündüz çözüm bulamamıştım burda okudum tam dalınca vermeyi deneceğim. Acaba yeterli beslenemediği için bir sıkıntı oluyor mudur bilgisi olan var mı