alin0911 Napıcam5 aylık doktora götürdüm calpol veriyorum klamoks şurup vermiş sabahtan beri bi inip bi çıkıyor duşa soktum bez koyuyorum yıldım artık nası ne zaman geçer
Lunaaaaa alin0911 sadece zıbınla bırakın, eklem yerlerine kompres yapın ıslak bezle, Allah şifa versin bi kaç güne toparlar merak etmeyin, emziriyorsanız sarınsak kürü yiyip bol bol emzirin, çok geçmiş olsun miniğe💙
bizdejantikizlardik alin0911 Aynı sebepten dolayı antibiyotik ve calpol kullandık. Buna rağmen düşmedi ateşi. Acilde serum taktılar o günden sonra ateşi çıkmadı bidaha rahat bir uyku uyudu.
Prensesannesi38 alin0911 ateş 3 gün sürer kontrol altında tutmaya çalışın ateş düşürücü duş aldırarak ince giydirin antibiyotiğide bitene kadar kullanın geçecektir
AEgemm alin0911 çok geçmiş olsun. Yeşil kaka için doktorumuz sıvı alımı azaldığında da olur demişti. Hastalıktan az beslendiyse ondan olabilir ateşe de biz de fitil iyi geliyor. Çok inatçı olursa eğer fitil yapıyorum doktora danışarak hemen düşürüyor uzun süre de çıkmıyor
Lunaaaaa alin0911 maalesef kokuyor ama baya şifalı, bal limon karıştırıp yiyin, bi de temiz hava aldırın ateşi hafifler
alin0911 bizdejantikizlardik ya acilde damar yolu bulamıyolar deliriyorum inşallah mecbur kalmayız geçmiş olsun
alin0911 Gul-42 verdi acil doktoru ama elim mahkum bende içirmek istemiyorum ama çok kötü antibiyotik biraz rahatlattı uyudu