Merhabalar, bebeğim 6 ay 13 günlük. Bugün hava almak için dışarıya çıkalım dedim ama gün ışığına hala bakamıyor. Rahatsız oluyor. Bu durum normal mi ? Göz muayenesi yapılmadı, asi defterinde aslında yazıyor ama doktor gelin ve ya göz doktoruna vs gidin demedi.