Kızlar hayırlı bayramlar saçlarımı sarıya boyatmıştım ve banyoda saç kremi kullanmasam saçlarım yün gibi oluyor kremi diplerede sürmek zorunda kalıyorum çünkü çok sert oluyor ama öğrendimki diplere sürmek iyi değilmiş peki siz nasıl yapıyorsunuz açıcı kullanılmış saç nasıl yumuşak parlak olur