Fatiss kızlar eskiden göz kapaklarım çok güzeldi dogumdan sonra düstü birdahada düzelmedi hep düşük yorgun gibi bakıyorum ne önerirsiniz neden böyle oldu acaba yaşayan varmı
Gul-42 Fatiss bende aynı aynaya bakınca düşük goruyorum yan kısımlardan boyle uykusuz yorgunmusum gıbı asagı cekıyorlar gıbı