Ertugrul123 kaç aylıkken tutmuyor demişlerdi. Benim bebeğimde şuan 5 buçuk aylık bazen bebeğime kafanısını titretiyor hala, tam tutamıyor galiba falan demeleri sinirimi bozuyor. Yüz üstü çevirince uzun süre tutamıyor hemen yorulup yere koyuyor başını. Tutarken de sallıyor kafasını biraz. Doktora da sorduk yüz üstü çevirdi tutuyor iyi dedi. Bende hemen geri koyuyor dedim ypruluyordur normal dedi ama işte içim rahat etmiyor yine 🤦♀️