kuzeyys Arkadaşlar selam 11 günlük bebeğim var. Pazartesi günü göbek bağımız düştü, perşembe günü yıkadık. Dün geceden beri zıbınlarda ve bezlerde ufak ufak leke şeklinde kam görüyorum . Napmam lazım? Yaşayan var mı? Kendi durur mu?
aslaniim Geçer korkmayın benim bebeğim 2 aylık şuan yeni doğduğunda göbek bağı düşmeden yıkamıştık geç düştü sonrada kanadı , takip edin uzun sürerse doktorla görüşün ve kuru tutun . kuzeyys
iimge_ kuzeyys banyo sonrası kurulayın yumuşak bir şekilde,kuru kalmasına özen gösterin bir süre daha normal o ufak lekeler. Artar gibi olursa doktora gidin benceZ
kuzeyys iimge_ evet takip ediyorum devam ederse bende gitmeyi düşünüyorum K vitamini mi ne yapıyolarmış
MadamMommy kuzeyys Aynen benim kızımda da olmuştu k vitamini yaptılar alkolle temizle dediler ve geçti, doktoruna danışın mutlaka