aysimamelike Kaka yapamiyor çok kendisini sıkıyor gaz damlası işe yaramıyor ne yapabilirim kimisi anason içir diyor kimisi sıvı yağ diyor küçücük bebek için uygun mu bilmediğim için kullanamıyorum işe yarayan bir çözüm bilen varmı acaba
boralii aysimamelike Böyle abuk sabuk şeylere kanıp minicik bebeğinizin midesini yakmayın lütfen. Yenidoğan bebeklerin gaz sancısı olması çok normal. Kimi bebekler 10 günde 1 yaprken kimi bebekler günde 4 5 kez kaka yaparlar. Sancısı için oğlumun karnını zeytinyağı ile ovalayıp sıcak bir bezi karnına dolardım hafif gaz çıkarma masajı rahatlardı.
Annepre8- aysimamelike bence gaz damlası ver masaj yap mama alıyorsa saf zeytinyağı mamasına damlat ama cocuga bıtkısel kaynatıp falan bısey verme
aysimamelike boralii deneyeceğim böyle teşekkür ederim tabiki çok saçma şeyler ve kullanmak istemiyorum
aysimamelike Annepre8- mama içmiyor damla kullaniyorum ise yaramıyor masaj her emzirmeden sonra yapıyorum ama çok zorlanıyor çocuğum inşallah biran evvel normale döner
ugrakyagiz aysimamelike zeytinyağı ve masaj ayak topuklarina yap ayaklarını karnına doğru bastır hafiften ayak tabanına yap sindirimini çalıştırır zeytinyağı verebilirsin ben hep verdim hem kilo aldırıyor hem kabızlığı onler
Sum711 @aysimamelike en iyi çözüm masaj damlalar bir yere kadar YouTube aç masaj yap o kadar işe yarıyor ki
ugrakyagiz aysimamelike ben zinco damla kullandim faydası oldu ve kimyon çayı yptim kendimde ictim bebegede vermiştim çay kasi 1 tane