gncglozclk bizde de çok az öksürme oldu takıpli doktoruna götürdüm bronşolit dedi buhar burun açma yap geçer dedi doktorumuzu da çok sevıyor memnunduk 10 gün oldu öksürük geçmedi çoğaldı hatta devlet hastanesinde acile götürdüm uzman muane etti bronşit nasıl antibiyotik verilmedi dedı antibiyotik o yüzden başladı baştan beri ilaç kullansaydık ilerlemezdi belki de 1 gün dr bile o öksürük bronşit oluyor geç kalmayalım lütfen 7 yaşına kadar sürdüğü soylenıyor