Arkadaşlar merhaba kızım 10 aylık olacak. 3 öğün yiyor onda sıkıntı yok şunu soruyorum, ben halen herşeyi tuzsuz baharatsız veriyorum tereyağını falan tuzsuz sipariş ediyorum o da minicik bişey baya pahalı aslında. Artık normal yemeklere geçmek gerekir mi tam bizimki gibi olmasada normal tereyağı kullansam mı veya salça onları sormak istiyorum