Kızlar merhaba benim kızım. 3 buçuk yaşında şu 2 haftada kızımı tanıyamıyorum bunda bizim de suçumuz var tabi ona da çok üzülüyorum . Kızım ıvır zıvır (puf,bisküvi bazen çikolata ) bu tarz şeyler yerdi artk tamamen paketli gıdaları kaldırdık ondan bi hırçınlığı oldu sürekli ağlıyor istiyor vermeyince bize vurmaya kalkıyor . Televizyon dan çizgi filme çok alıştı günlük televizyon belki 5 saat açık hep izlemiyor ama bize de değiştirtmiyor . Ordan gördüğünü düşünüyoruz vurmanın ne demek olduğunu bilmezdi kızım bunuda sınırlandırma getirdik artk 1 saatten fazla açmıyoruz televizyonu. Bundanda sürekli bağırıyor aç aç diye ama başta yaptık hatayı işte unutrmeaya çalışıyoruz :( birde bayramda çocukları görünce hep koşturuyor mesela gel otur dediğimde oturmuyor kendinden büyük abiler olursa onların yanına gidiyor bir yandan kendinden küçük biri olduğunda geçen gün ittirdi hatta bunın konusunda açtım çok çaresiz kaldım bir ortama girdiğimde çekiniyorum hep kızımın arkasındayım birine birşey yapmasın diye . Telefondan asla birşey izlemez telefon hayatımız yoktur sadece müzik dinler birde puzzle yükledim o günde yarım saat . Onun dışında babası oyun oynar ben oynarım ama bu aralar çok oynayamadık. Eşimlede biraz tartıştık sesimizi yükselttik birbrmze bu yüzden de etkilenmiş olabilir . Az önce kuzenimin çocukları geldi birisi 1 birisi 5 yaşında eşim 1 yaşındaki bebeği aldı kucağına diye o benim babam diyip ağladı ne bileyim 5 yaşında ki çocuğa asla oyuncaklarını vermiyor vurmaya çalıştı kızdım ama ne yapacağımıdq şaşırdım . Eşimlede konuştum daha dikkatli olacağız ama başka ne yapabilirim lütfen tavsiyelerinize ihtiyacım var :(