mrv__1234 ilk dis çıktığında bakımda başlamalı diye duymuştum dr Osman GÖNÜLALdi. Yanılmıyorsam. Parmak fırça da olur tabi. O da var bizde. Onu tetagil falan sürerken kullandım. Kızıma biraz büyük geldi sanki o. Böyle kendi diş fırçasını daha kolay açıyor ağzını. Bir de öyle bizimki gibi bir fırçalama değil ya maksat alışkanlık edinsin. Ek gıda yiyor çürük olmasın vs. Unutuyoruz bile bazen. Yatmadan minicik nokta kadar macunla mesela. Boş fırçalama da önerilmiş olabilir. Bilemedim şimdi. Bu benim rutinim.