anneolmaakk Merhaba kızlar bebeğim on aylık mamayla besleniyo çocuğu besini reddediyo ve o kadar az yiyo ki önerileri olanlar varsa bekliyorum
bikupakahvee anneolmaakk doktorunuza danışmanız daha iyi olur Kilosu nasıl iyi mi peki ? Kilo alımı azsa belki ona göre özel mama yazar doktor