hiçbir şeyden keyif almıyor,hiçbir şey yapmak istemiyorum.
İşten çıktım çünkü yeterince hakkımı görmediler.
Bende ne için çırpınıyorum dedim.
Sonucunda evdeyim,maddi sorunlar da haliyle başladı.
Eşim tek çalışıyor.
Rızkı veren Allah’tır,kaçınılmaz.
Ama ailemde Sakarya’ya gitti ne aramak ne sormak buraya yerleştiler ama varla yok arası gibiler.
Arkadaş çevrem desen yok.
İbadete kitap okumaya verdim kendimi.
Ama yine de çok bunaldım.
Ne yapacağım bilemiyorum, ne önerirsiniz ?