37 haftalik 2200 gr sezeryan doğdu oğlum. Emme reflekei yok agzina sagiyorum ve mama takviyesi veriyoruz , bugun cikis yapacakken doktoru sarilik var kan alicaz buyuk ihtimal kuveze yatircaz dedi. Bilgisi olan yasayan var mi acaba ne yapilmali ne edilmeli ne olur yardim eder misiniz ? Birdr Allah rizasi icin bebegime dua edermisiniz