Bayram bitti malum ve asil sorunuma dönebilirim.
Oğlum 2.5-3 yaşında.
Daha önce çalışıyordum ve beni pek aramıyordu yemek yiyordu.
Ama işten çıkınca evdeyim ya hep aklına emmek geliyor.
Ve ben artık kesmek istiyorum.
Çünkü ona güvenip Yemek yemiyor,gece çok uyanıyor.
Ayrı oda da yatsam çok ağlıyor.
Ne önerirsiniz ?